PlayWorld Community

Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

    Cum sa faci un Colt "Rotund"

    BogdanYoYo
    BogdanYoYo
    Admin


    Zodiac : Taur Mesaje : 553
    Data de inscriere : 08/04/2013
    Varsta : 26
    Localizare : Brasov

    Cum sa faci un Colt "Rotund" Empty Cum sa faci un Colt "Rotund"

    Mesaj Scris de BogdanYoYo Vin Noi 01, 2013 10:29 am

    ]"]Autor : Chaos

    Un tutorial cum vom creea colturi rotunde la harta , adica asa ceva :

    Cum sa faci un Colt "Rotund" 2lj26bo


    Acum dupa ce am facut harta , si vrem un colt rotund undeva , mai intai selectam cylinder in loc de blocks si la face de preferat sa alegeti un numar par [ 2 , 4 ,6 .... 20 ....32 .... ] si eu am ales 20 de faces adica fete , ne duce in colt si facem un patrat [ ca in imaginea urmatoare ] , apoi dam Enter sau Create Object

    Cum sa faci un Colt "Rotund" 1zb85cx


    Dupa ce am creat cilindrul , vom folosi cliping tool cu care vom taia in jumatate acest cilindru.

    Cum sa faci un Colt "Rotund" 2gsh9hc


    Apoi stergem o jumatate iar pe cealalta o pastram , si o aliniem sa fie lipita cu un colt de perete ca in x1 si x2 din aceasta imagine :

    Cum sa faci un Colt "Rotund" 23m2cyq


    Acum vom creea un dreptungi mare cat acel colt ... dar ca sa fie cum vrem noi vom avea nevoie sa stim si "Vertex tool" , nu doar Cliping tool dupa ce am facut acel dreptungi vom folosi vertex tool sa unim cateva puncte fata de acel cilindru .. adica asa ceva :

    Cum sa faci un Colt "Rotund" 98fre1


    Si asa vom face si la celelalte goluri lipsa :) [ adica pe scurt e ca si cum am pune o matrita si noi am umpleo cu apa .. sa ne iasa acea forma ... ]
    Ce e cu rosi este ce am facut in continuare, facand blocks si manipulandu-le cu vertex tool.

    Cum sa faci un Colt "Rotund" 2nizko1


    Acum stergem si acea jumatate de cerc si ne-a iesit asa ceva :

    Cum sa faci un Colt "Rotund" 2lj26bo

      Data/ora curentă este: Dum Iul 07, 2024 7:19 am