]"]Autor: Chaos
Creati o entitate cu Entity Tool unde doriti sa puneti modelul.
Dati click dreapta pe entitate, selectam Proprietes si la Class alegeti cycler_sprite. La model alegem un model din cs/cstrike/models, apoi apasam X
O sa ne apara modelul, il pozitionam cum trebuie ( mai sus, mai jos etc. ).
Atentie: Daca nu va apare modelul asigurativa ca aveti VHE 3.5
Il selectam din nou, click dreapta si Proprietes apoi unde e modelul copiem doar models/tree.mdl ( am dat un exemplu de mdl ) copiem doar partea aia si la Class alegem iar cycler si la model dam paste care lam copiat de la cycler_sprite ( de ce am facut asta? pentru ca daca lasam asa, cand intrati pe harta va zicea ca nu aveti modelul cu toate ca il aveati acolo )
Poza din Joc:
[/
Creati o entitate cu Entity Tool unde doriti sa puneti modelul.
Dati click dreapta pe entitate, selectam Proprietes si la Class alegeti cycler_sprite. La model alegem un model din cs/cstrike/models, apoi apasam X
O sa ne apara modelul, il pozitionam cum trebuie ( mai sus, mai jos etc. ).
Atentie: Daca nu va apare modelul asigurativa ca aveti VHE 3.5
Il selectam din nou, click dreapta si Proprietes apoi unde e modelul copiem doar models/tree.mdl ( am dat un exemplu de mdl ) copiem doar partea aia si la Class alegem iar cycler si la model dam paste care lam copiat de la cycler_sprite ( de ce am facut asta? pentru ca daca lasam asa, cand intrati pe harta va zicea ca nu aveti modelul cu toate ca il aveati acolo )
Poza din Joc:
[/